Translate

onsdag 6 juli 2011

Nu har jag startat ytterligare en blogg

Nu har jag alltså startat ytterligare en blogg. Varför? Jo, för att jag länge tyckt att denna blogg varit rätt så tung och seriös. Inget fel med det, men jag kände att det behövdes en motpol. Jag har också haft en massa "material" i huvudet av mindre seriös karaktär, som jag inte velat "svärta ner" denna blogg med, eftersom jag vill behålla fokus på autism och ADHD. Och det kommer jag göra. Denna blogg kommer jag fortsätta driva på samma sätt som förr. Jag tror inte att ni som läser kommer märka någon skillnad.

Jag har länge velat skriva lite mindre seriösa skildringar om livet i vår familj. Med tre små barn, händer det ofta många tokigheter. Här delar jag dem med er, bara för att det är kul:
 
http://meraaspergermamma.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar