Translate

onsdag 4 september 2013

Någon som vill gästblogga om skolsituationen?

Just nu har neurobloggarna en extra temavecka om den förfärliga skolsituationen då resurser dras in för våra NPF-barn. 

Jag har inte kommit på vad jag ska skriva om till detta tema. Därför så undrar jag om någon av er vill gästblogga här i min blogg. Er text kommer nå många. Och givetvis anonymt om ni vill det. Ta chansen att göra er röst hörd! Ta chansen att påverka med det ni kan. Välkomna med inlägg om skolan: Bristande stöd. Indragna tilläggsbelopp. Hemmasittare. Och vad konsekvenserna blir. För dig/er eller ditt barn. Skicka det till mig som meddelande, eller skriv er mejladress, så kontaktar jag er. (Kommentarer med personlig info publicerar jag inte, så ni förblir anonyma.)

https://www.facebook.com/pages/Neurobloggarna-Följ-våra-temaveckor/111575532334914

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar